REG-Doc elektronikus iktató és dokumentumkezelő rendszer
A REG-Doc szoftver integrált rendszerként látja el a szervezet iktatási és dokumentumkezelési feladatait. A szoftver alkalmazásával teljes körűen kiválthatók a papír alapú folyamatok, a szervezet valamennyi dokumentumát elektronikus formátumban lehet tárolni, kezelni.
A rendszer főbb tulajdonságai:
- a legkorszerűbb fejlesztőeszközökkel és elvek alapján fejlesztve
- százezres dokumentum mennyiséget is nagy sebességgel szolgál ki
- többnyelvű
- a multinacionális – több országban tevékenykedő cégekre és a kis irodákra is hangolható
- kezeli a belső levezést, dokumentumforgalmat
- nagy adatbiztonság, rendelkezésre állás
- magas szintű felhasználó- és jogosultságkezelés, szervezeti felépítés kezelése
- feladatszignálás követés, határidő figyelés, figyelmeztetések
- titkosított dokumentumkezelés
Lásd még REG-Doc rendszerünk honlapját:
Kepra kerámia préselési gépbeállítások kezelése
A rendszer célja a kerámia préselést végző gépek beállítási adatainak rendszerezett tárolása, az adatok visszakereshetőségének biztosítása.
Tárolja:
- a présgépek, szerszámok, aktív elemek, egyéb alkatrészek adatait,
- a kerámiák típusainak adatait,
- a gépbeállítási adatokat,
- az ellenőrzések adatait.
Elkészíti
- a gyártási jegyzőkönyveket,
- próbasajtolási jegyzőkönyveket.
A szoftver Reg-Doc keretrendszerünkre (jogosultságkezelés, adatkezelés, adatbiztonság) épül.
Protosys-SQL
A rendszer teljes körűen támogatja a Protokon Rt. ügyviteli, logisztikai és termelési feladatait. Az anyagrendeléstől a gyártáson át a raktárkészlet-kezelésig, valamint a megrendelt termékek legyártásán át a szállításig és számlázásig integráltan kezeli a folyamatokat. Az anyag és termék kezelés – beérkeztetés, kiszállítás – vonalkódos technológiával, Symbol pda-k felhasználásával zajlik.
Vonalkódos raktározási és termeléskövetési rendszerek
Protosys, Steel-Work és Gaál-Hab rendszereinkhez készítettük vonalkódos raktározási és termeléskövetési moduljainkat.
Az alkalmazott eszközök lehetnek PDA-k (Pp. Motorola Symbol széria), illetve mobiltelefonok. A modulok a vonalkódok alapján elvégzik a raktározási feladatokat (be és kitárolás, leltározás, anyagkiadás stb.) illetve a teljes termeléskövetést, mely így azonnali információt biztosít a gyártás állapotáról, a termékek készültségi szintjéről és támogatja a minőségbiztosítást..
Backaldrin Hungária Kft. kereskedelmi rendszer
A cég sütőipari kiegészítők nagykereskedelmét látja le az ország teljes területén, több területi képviselővel, raktárral.
A rendszer teljes körűen támogatja a kereskedelmi, raktározási, pénzügyi folyamatokat.
MMR Minőségbiztosítási rendszer
Az MMR rendszert a Minell felkérésére fejlesztettük. A cég ultrahangos, radiográfiai, stb. anyagvizsgálatokat végez. A rendszer teljes körűen támogatja a Minell tevékenységét, egy megkeresés beérkezésétől kezdve a szerződéskötésen át a vizsgálatokig.
Segítségével állíthatók elő a nagybonyolultságú vizsgálati jegyzőkönyvek, a belső és a megrendelő történő elszámolások.
Gaál Szivacsfeldolgozó Kft. vállalat és termelésirányítási rendszer
A Gaál Szivacsfeldolgozó Kft. felső kategóriás bútorokhoz gyárt habszivacs elemeket, javarészt a német és amerikai piacra. A cég árbevétele meghaladja az évi 1 milliárd forintot. Az üzem komplex termelésirányítási és gyártásirányítási rendszerét cégünk fejlesztette. A teljes termeléskövetés vonalkód alkalmazásával valósul meg. A rendszer a számviteli és ügyviteli feladatokat is ellátja. A projekt GOP pályázati keretből valósult meg.
ABLAB kísérleti rendszer
A rendszer a Chinoin Rt. PG gyártási és optimalizálási kísérleteinek adatait kezeli. Segítségével dinamikusan állíthatók elő a technológiai leírások. Számítja a kísérletek anyagszükségleteit, költségeit, illetve kalkulálja azokat a leendő gyártásra.
Adatokat szolgáltat a gyártásellenőrzés felé. Diagramokat, excel táblákat készít és importál.
PG karbantartási rendszer
Szintén a Chinoin megbízásából készítettük el a PG üzemek karbantartási igényeit kezelő szoftverünket. A program a felmerült igényektől kezdve, az elbíráláson, technológia hozzárendelésen, megvalósításon keresztül az átvételig követi nyomon a karbantartási feladatokat.
TÜV Audit rendszer
A TÜV megbízásából került kifejlesztésre az AUDIT rendszer, mely a cég minőségbiztosítási auditori tevékenységével összefüggő feladatokat látja el.
A szoftver kezeli a tanúsított (ISO, HACCP, stb.) partnereknek, auditjaiknak és tanúsítványaiknak adatait. Automatikusan szkenneli, tárolja a dokumentumokat. A tanúsítványokra és kapcsolódó dokumentációjukra komplett dokumentumkövetést valósít meg. Automatikusan szkenneli, tárolja a dokumentumokat. Automatikusan generálja az értesítő faxokat.
Segítségével tervezhetők az esedékes auditok. Belső foglaltsági naptára segítségével jelölhetők ki az audit szakértői, auditorai. Kommunikációs felületén hívások kezdeményezhetők a tárolt telefonszámokra.
MÁV szabványtár
A MÁV Szabványügyi Központ megbízása alapján fejlesztettük ki a MÁV szabványok tárolását, kezelését végző rendszert. Feladata a szabványok és adataik elektronikus formátumban történő tárolásának megvalósítása, a szabványok internetes publikálása.
Regisztrálja a Web adatbázis jogosult felhasználóit, ellátja a tarifálási feladatokat, WEB oldali modulja pedig lehetővé teszi a szabványok adatai alapján történő keresést, és a találati listából a letöltés kezdeményezését.
A feladathoz kapcsolóan létre kellett hozni a szabványok adatbázisát, mely jelentős adatfeldolgozási feladatnak bizonyult. Közel kétezer Word dokumentum tisztán elektronikus feldolgozása alapján állítottuk össze az adatbázist alkotó rekordokat.
Shell Smart szerviz szoftver
A Shell Hungary Rt. megbízása alapján készítettük el a meghibásodott Smart kártyák javítását végző szoftverünket. A feladat érdekessége volt a smart kártya iró „fekete doboz” gyártója által rendelkezésünkre bocsátott szoftver interfész programozása.
Erdőtervezési alrendszer
Az Állami Erdészeti Szolgálat felkérésére készítettük el a szolgálat komplex rendszerébe illeszkedő szoftverünket. Feladata az erdőtervezési adatok feldolgozása, az E és K lapok kitöltése, ellenőrzése.
BMIG Beszerzési Folyamatkezelő rendszer
A rendszer a vállalaton belül felmerülő beszerzési és karbantartási igények rögzítését és nyomon követését végzi. Rendelkezik vezetői jóváhagyói modullal, rendszeres karbantartási feladatokat időzítő modullal. Segítségével az igény jelentkezésétől kezdve, a szükséges anyag beszerzésén át a munka elkészültéig, illetve átvételéig teljes körűen nyomon követhető a folyamat.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Várjuk kérdéseit.